sabato 26 settembre 2009

GIZEMLI DEV KITAP

Carlos bir cocuk ama uzay hayrani bir cocuk.Ama o bilim adamlari gibi odasindaki duvarinda uzayli resimleri bulundurmuyor. O sadece gece disaridaki samanligin icine girip uzayi seyreder. Yine bir gece disaridaki samanligin icine girmisti uzayi seyrediyordu sonra yanina Sebastian yatti ve dediki.
"uzay ne garip bir sey degilmi"dedi fisildayarak.
"keske"dedi "bizde uzayin sirrini bi bilebilsek"dedi fisildayarak ikiside bir ic cekti. Sonra aralarina Cristian giristi yanlarina yatti ve sinirli sinirli konustu.
"siz yine burada ne yapiyorsunuz"dedi sonra ekledi"bana burda oldugunuzu neden soylemiyorsunuz"dedi.
ikiside Cristiana bakmadi bile sonra Carlosun sesi duyuldu.
"bakin yildiz kayiyor"dedi sonra Cristian korku icinde kalkti ve calilara doguru kosmaya basladi duse duse kosuyodu samanligin icine girince gozden kayboldu. Ama Sebastian ve Carlos oracikta yayilmis yatiyorlardi ama o anda gorduler ki uzaydan gelen dev bir kitap onlara doguru geliyordi oradan kalkmaya calisiyorlardi ama kalkamiyorlardi sanki oraya yapismis gibilerdi. Dev kitap onlara Carlos bir sarki fisildiyordu icinden. Az sonra sarki kesildi cunku dev kitap onlara carpmisti bile! Az sonrra Carlos tek gozunu acti ve etrafina bakindi her yerde yapraklar ucusuyordu ve onlar artik samanligin uzerinde deilde birsuru yumusak bir yorganda yatiyordu.

5 commenti:

yagiz ha detto...

ben simdiye kadar okudugum kismini cok begendim ve devamini dort gozle bekliyorum.

secil ozden

Altan ha detto...

sevgili 666, oykun cok iyi gidiyor, hemen devamini yaz cok merak ettim

secil ha detto...

yagiz hala hikayenin devamini bekliyorum. hergun bakiyorum ama goremiyorum :(

Unknown ha detto...

Ciao yagiz perche non scrivi anche qualcosa in Italiano? Back Felix

tuncertunceli ha detto...

Sanatci ilham geldiginde yaratir.
Sabirli olalim arkadaslar
Lutfen yazarimiza acele ettirmeyelim
Bu arada ne zaman yazarsin devamini yagiz cok merak ettim de ehehe :))